FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jakie są dostępne formy płatności w sklepie Sportbrands.pl

W sklepie sportbrands.pl istnieją trzy możliwości opłacenia zamówienia: - płatność przez system PayU - płatność przez system PayPay - płatność zwykłym przelewem bankowym - płatność przy odbiorze Wyboru formy płatności można dokonać w pierwszym kroku w swoim koszyku zamówienia. Płatność zwykłym przelewem bankowym prosimy wykonać na poniższy adres: DANLOBinfo Daniel Łobos ul. Sempołowskiej 13/16 26-600 Radom Bank ING S.A. Numer konta PLN 53 1050 1793 1000 0090 9564 3459

2. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak. Towar można odebrać osobiście w Radomiu, ul. Gazowa 4. Możliwe to jest od poniedziałku do piątku po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mail w celu ustalenia godziny odbioru.

3. Jak długo będę czekać na odbiór zamówienia?

Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Termin realizacji zamówienia standardowo wynosi do 2 dni roboczych od daty odnotowania wpłaty.

4. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak . Kupując przez Internet masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

5. Jak wygląda procedura reklamacji?

Musisz odesłać do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz oryginałem paragonu. W przypadku reklamacji nie jest konieczne odsyłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, dokładnie opisz reklamowane wady - jest to obowiązkiem osoby składającej reklamację.

6. Jaki jest koszt przesyłki zakupionych produktów?

paczka krajowa po przedpłacie (GLS) - 12 zł brutto paczka krajowa pobraniowa (GLS) - 16 zł brutto Istnieje możliwość wysłania paczki zagranicznej wyłącznie po przedpłacie: Niemcy: 26 zł Czechy: 26 zł Słowacja: 26 zł Austria: 26 zł Holandia: 28 zł Belgia: 28 zł Wielka Brytania 32 zł Włochy 37 zł Francja 37 zł

7. Czy przesyłki są dostarczane przez kuriera również w soboty/niedziele?

Nie, kurierzy dostarczają paczki tylko w dni robocze.

8. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W przypadku widocznego uszkodzenia np. naruszenia opakowania, przemoczenia itp. przy odbiorze przesyłki, pomocne będzie sporządzenie protokołu szkody przez kuriera.